♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under november 2009

Av Maria - 24 november 2009 22:03

Demonkille från 2006. Mest en ursäkt för att få göra en stor kroppstatuering. Kul att kombinera blyerts med bara en färg också. Borde göras oftare egentligen. ^_^


 

Av Maria - 24 november 2009 15:35

Nu ska jag iväg till syster yster med mamma för att hjälpa henne att göra tacopajer tills ikväll då Hampus ska firas. Men jag bloggar nog lite mer ikväll när jag kommer hem. Kanske lägger upp en ny teckning eller något annat trevligt. :) Hej då så länge!


vinkande katt  

Av Maria - 24 november 2009 10:45

Det är ju bra om man vet hur gammal man är! Jag stör ihjäl mig på mig själv, hur kan man sitta och säga att man är 21 när man fyller 23 år om ca en vecka. Att ha världens flummigaste hjärna är verkligen inte alltid av godo. Och folk som har för kort tungband borde verkligen undvika att prata för snabbt för det underlättar ju inte uttalet direkt, så varför envisas jag med att göra det?!


Men förutom det så gick jobbintervjun alldeles utmärkt. ;)

Av Maria - 23 november 2009 21:06

Man vet att man är trött när man är på väg att ta tag i tv-fjärrkontrollen för att sänka ljudet på sin dator. Jag måste verkligen lägga mig snart, ska bara chatta klart med Robin sen är det verkligen sängdags för mig. Och i natt ska det bli bra många fler timmars sömn än igår.

Av Maria - 23 november 2009 09:42

Jag lever på alldeles för lite sömn, känner mig som en zombie med tungt huvud. Gårdagen var mycket trevlig och filmen var bra så det var helt klart en lyckad kväll. Josefine och jag blev dock rätt djupa någon gång där mitt i natten så vid pratade väl till någon gång runt fem på morgonen, så man känner sig lagom mör idag. Men det är kul att få sitta och vara lite djup på udda tider ibland. Kvart i åtta vaknade jag sen, så jag har väl sovit runt två och en halvtimme i natt. Oj vad stärkande länge det kändes, haha. Och imorgon får jag tyvärr inte sova så länge då heller för då ska jag upp på jobbintervju, redan idag ska Jossan och jag ta oss en smygfika på caféet för att kolla in läget. :)


Roligast igår var biosalongens reaktion till Jacobs trevliga lilla striptease, man kan ju fundera på hur det lät på premiären om det fick en sådan stark reaktion igår. Gårdagens jobbiga var att killen bredvid oss stank svett! Och inte bara svett, utan sur svett, mycket obehagligt, jag fick sitta tryckt mot Josefine för att undkomma odören. Men som sagt, förutom det var det en mycket lyckad biokväll!!


Sitter förväntansfulla och väntar på att filmen ska börja, Jossan har godiset i högsta hugg. ;)


Vissa vill inte visa sig utan smink, dem kväver hellre sig själv med kudden. XD

Av Maria - 22 november 2009 11:58

Idag är det Twilight dag som gäller. Josefine kommer förbi vid fem tiden och då ska vi se om första filmen sen bär det iväg till New Moon, vi är laddade! :D Men först ska jag kasta i mig min frukost för jag tänkte åka en runda till landet med Marlene och Hampus och hälsa på mormor och morfar. Så det blir en riktigt fullspäckad söndag idag! Ciao!


 

Den här ska jag ha på mig ikväll, man måste ju ah något som anknyter till filmen. ;)

Av Maria - 21 november 2009 19:11

Arbetar vidare på den här, nu är det stort sett bara bakgrunden kvar. Ska nog rita lite på den ikväll.


 

Av Maria - 21 november 2009 14:07

Vem behöver ett träningspass när man kan storstäda? Nu är jag rätt slut efter att ha dammsugit, torkat golven, dammat, gnott på spisen, torkat ur mikron och lagt alla saker på sin rätta plats. Det är lite segt i starten men när jag väl kommer igång kan jag inte riktigt sluta. När man ändå är i farten kan man ju lika bra ta och göra allting, eller hur? ;) Upptäckte att min kondis var lite på den svaga sidan för att både kunna sjunga och dammsuga min hallmatta samtidigt, haha. Man måste faktiskt ta i rätt rejält på den där om man ska få den ren, så man blir rätt andfådd efter ett tag. XD Nu ska jag hoppa i dushen och blir ren och fräsh igen!

Ovido - Quiz & Flashcards