♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Maria - 5 november 2009 22:04

Kvällens teckning blev en aning manga inspirerad, men det kan vara kul ibland. Och ja det är en kille. ;) Han är en karaktär jag har knåpat ihop som jag gillar att rita ibland.


 

Av Maria - 5 november 2009 20:20

Ja just det, den 21 november blir det New Moon, wohoo! SF bestämde sig att krångla lite när det var dags att boka biljetter men vi fick tillslut mycket bra platser, nu vill man bara inte ha en långis framför sig för jag är ungefär lika lång som Frodo.


 

Av Maria - 5 november 2009 19:51

Det där med julklappar är ju inte helt lätt, så här kommer ett julklappstips från mig. Kings & Queens serien har härligt lyxiga dusch gel, men även lotions och body butter för dem som vill ha det. Själv har jag Chinese Princess som dush gel med doft av jasmine, det är min favorit men det finns många fler goda dofter. Det är bara att gå iväg till affären och sniffa. Dem finns bland annat på Kicks och Åhléns.


 

Av Maria - 5 november 2009 19:41

Min stackars blogg har varit lite bortglömd idag, vet inte varför, har inte haft så mycket för mig egentligen. På förmiddagen kom min arbetsgivare förbi och hämtade upp mina färdiga illustrationer. Hon var jättenöjd, så det kändes bra, man vill ju verkligen att kunden ska vara nöjd. Så det lär helt klart bli fler illustrationsjobb, kan bli spännande. :) Har även agerat hundvakt, så Isak och jag har myst i soffan framför tv:n, han är världens bästa värmedyna! ♥ Nu har jag varit iväg och handlat mat, ska nog snart slå mig ner framför tv:n igen för att fortsätta på teckningen jag började på i förmiddags.

Ovido - Quiz & Flashcards