♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Maria - 28 november 2009 21:17

Vill spela! :D


Trailer:


Video Review:


Teckning av Mallory Dyer,

http://pu-sama.deviantart.com/art/You-worthless-beast-45492568

Av Maria - 28 november 2009 18:03

Alv gjord med Pro markers 2006. Han kör på årets mode med höga stövlar, han måste varit före sin tid. ;)


Av Maria - 28 november 2009 16:10

Nu har mamma och pappa varit här och hjälpt mig att hänga upp några tavlor. Hopplöst att försöka göra det på egen hand. Mest nöjd blev jag nog med hallen, tyckte noshörningarna blev mycket fina där i sin Ribba ram.


Bilden har jag själv tagit när vi var i Kolmården. ^_^

Av Maria - 28 november 2009 14:36

Dags för ett nytt härlig Disney ögonblick. Vad sägs om Ariel på klippan med fladdrande hår, kan det bli mer klassiskt. :) Vilken dröm för småflickor, en av dem finare ögonblicken i Den lilla sjöjungfrun. Ariel är också en av de få Disney tjejerna som har helt utsläppt hår och hon är tecknad av Glen Keane, hans namn tål att upprepas! :D Detta ä min favoritkaraktär från honom och en av mina favoritfilmer från Disney. ^_^



"Sadistiska påfrestningar", haha. Så kan man ju också uttrycka det. XD Johanna och jag skrattade gott åt den kommentaren när vi såg filmen för några veckor sedan.

Av Maria - 28 november 2009 13:35

Nu är det min tur att få leka vampyr, haha. Ja, jag finner det löjligt roligt att leka med Photoshop när jag är utråkad. XD Fast det tar inte så lång tid att förvandla någon till vampyr, det är rätt lätt gjort.


Ovido - Quiz & Flashcards