♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under augusti 2011

Av Maria - 28 augusti 2011 10:33

Idag är det ledig dag som gäller, skönt! Isak ska klippas och så blir det en runda till IKEA för att kolla på möbler.


  Pusskalas på lagom road Isak. :D

Av Maria - 22 augusti 2011 20:51

Jag hade tänkt att jag skulle försöka komma tillbaka från min lilla bloggpaus nu när sommaren börja lida mot sitt slut. Det är i alla fall lite lugnare på jobbet nu så jag känner att jag har mer ork att blogga. Jag har inte riktigt orkat tidigare, och man vill ju inte behöva stressa ihop blogginlägg.


Idag träffade jag Josefine och vi planerade bl a för en kommande utflykt till norra Öland, hennes fina hemtrakter. Så jag räknar med att bli riktigt bra guidad. ;) Fast en gång har jag redan varit uppe där i sommar, då tog jag de här korten vid Byrum raukar.


            

Ovido - Quiz & Flashcards