♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under augusti 2009

Av Maria - 24 augusti 2009 18:50

Ojoj, vilken seg dag på jobbet. Jag och en arbetskamrat satt och lekte frågelekar typ hela dagen, haha. Fast vi fick ju chans att återuppleva gamla klassiker som t.ex 20 frågor. :D

Av Maria - 23 augusti 2009 18:34

Sugarcane – Missy Higgins


Jag är helt slö ikväll så dagens låt får bli denna långsamma och fina låt.


http://www.youtube.com/watch?v=OnDrg5eVFOU&feature=related

Av Maria - 23 augusti 2009 18:28

Man börjar känna av lågsäsongen på jobbet, men inte mig emot för då kan man sitta ute i skuggan och prata med arbetskamraterna. Och jag tycker jag har stressat så det räcker och bli över för den här sommaren!  

Av Maria - 22 augusti 2009 18:28

Idag hämtade jag hem min vinst från den fototävlingen jag vann för någon månad sedan. Priset var denna stora canvas på det fotografiet jag vann med, temat för tävlingen var vår som ni kanske kan ana. :) Så nu äger jag en jättetavla på Josefine, vi får se vad jag ska hänga den, haha!

Av Maria - 22 augusti 2009 10:25

Ready Steady Go! – L’Arc-En-Ciel


Dagens låt får vara inspirerad av gårdagens trevliga animekväll. :) Detta är den andra av fyra introlåtar till FMA.


http://www.youtube.com/watch?v=k1jxsg_3T3E&feature=related

Av Maria - 21 augusti 2009 22:15

Det blev en favorit i repris på vår animekväll, ”Fullmetal Alchemist”. Men den ser man gärna om, kan rekommenderas både som manga och anime! Nio avsnitt avklarade ikväll, bara 42 avsnitt + en film kvar, så vi kommer ha lite att göra framöver, haha. Och ja det blev en hel del onyttigheter ätet också. XD Nu ska Isak och jag snart hoppa i säng.


~God natt!~

Av Maria - 21 augusti 2009 17:25

Hundvakt åt min lilla ulliga tuss ikväll, som just nu ligger utslagen i sängen. Snart kommer Mia förbi, det lutar mot att det blir en animekväll med alldeles för myclet godis. :D Men är det fredag så är det, ibland måste man väl få lyxa till det! 

Av Maria - 21 augusti 2009 13:11

Är det kanske fler än jag som känner igen sig?


Japp, jag är en stolt art geek. XD



Ovido - Quiz & Flashcards