♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Maria - 13 augusti 2009 23:00

Kings of Leon - Sex On Fire


http://www.youtube.com/watch?v=MUg6QlSI4e8

Av Maria - 13 augusti 2009 22:56

Skriver ett kort kvällsinlägg innan jag ska hoppa i säng. Har nu äntligen tre dagar ledigt framför mig men dem känns redan rejält fullbokade. Om vädret tillåter blir det nog Kolmården på lördag vilket innebär att morgondagen lär bli ganska uppbokad. Har redan en lång lista som ska hinnas med. Ska försöka komma upp i tid för en rejäl morgonpromenad där jag kan svänga förbi närmsta postombud och få iväg mitt lilla paket till Robin i USA (det är på tiden!), sedan är det hem som gäller för en välbehövlig dammsugning, ta hand om mitt lilla berg av disk, håret skulle nog behöva sig en tvätt också och så måste jag handla mat. Måste ju även packa inför lördag, det gäller att ha en välladdad kamera och mp3. ^_^ Isak ska också skjutas till landet, för han är tyvärr inte välkommen i Kolmården. Sen är det väl bara och hoppa i säng för vi ska upp tidigt. Så några lediga lugna dagar blir det väl inte direkt, förhoppningsvis blir dem roliga i alla fall!


~God natt!~

Ovido - Quiz & Flashcards