♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under mars 2012

Av Maria - 26 mars 2012 09:56

Idag är det tråkig tvättdag men jag ska försöka bli klar lite snabbt så jag kan komma ut i det fina vädret senare. Igår var jag på landet och njöt av solen, och Isak och jag lekte med hans boll i trädgården tills han inte orkade springa mer. Mormor bjöd som vanligt på god mat och till efterrätt blev det självklart våfflor!


Av Maria - 24 mars 2012 21:32

Nu är jag hemkommen från The Hunger Games med Maria. Nördiga som vi är så hade vi båda varsinn fläta. Maria ville ha en inbakad fläta eftersom huvudkaraktären har en fläta i filmen så jag gjorde en på henne. Men då kände jag mig så tråkig i min frisyr så hon fick göra en på mig med så vi kunde nörda oss ihop. :D Filmen var förresten bra, och när vi gick på toa så hörde vi några tjejer beklaga sig över att de inte hade flätat håret, haha!


 

Bio

Av Maria - 23 mars 2012 23:13

Det blev en lång dag på jobbet idag och imorgon ska jag orka mig upp och öppna men på kvällen blir det i alla fall bio med Mia! Vi ska gå på The Hunger Games, hoppas den är bra! :) Go natt!


Av Maria - 21 mars 2012 18:47

Idag gick Isak från att vara en hårboll till en nyklippt liten herre. Han såg allt lite lufsig ut innan, men nu är han fin i sin nya vårfrisyr! :)


 

Av Maria - 19 mars 2012 17:30

Men hjälp vad hände med vädret på förmiddagen! Jag gick på toa i typ två minuter och när jag kom tillbaka så möttes jag av värsta snöstormen. Nu lyser solen igen och all snö har smält bort, riktig skum väderdag...


Av Maria - 18 mars 2012 23:42

Det har varit fullt upp hela helgen med jobb men på lördagskvällen blev det i alla fall trevlig personalfest med hela gänget! Jag är glad att jag körde på svala kläder för det blir galet varmt när man klämmer in typ tio personer i ett och samma rum, haha.


En bild blev det innan jag gav mig av. :)

Av Maria - 12 mars 2012 21:25

Idag var det äntligen dags för uteserverings premiär för i år. :) En lyckad sådan också, det var vindstilla och riktigt varmt och skönt!


 

Ibland kan man ju önska att man fick lite mer grädde/vaniljvisp/glass till sin pajbit. Vi kan väl säga så här, idag var det verkligen inte ett problem, haha!

Av Maria - 11 mars 2012 18:00

Idag gick jag på en riktigt härlig runda med Johanna. Det var nästan lite för varmt ett tag, men det är så svårt att klä sig nu, ena stunden är det varmt och andra stunden är det svinkallt. Vi satte oss ett tag vid havet på en filt och fikade, snacka om vårkänslor! Vi lyckades tyvärr hamna på en udde där ett mord hade begåtts. En stackars svan hade fått sätta livet till en bit bort så det låg delar utspritt lite överallt. Johanna gick fram och tog sig en titt men jag höll mig på lagom avstånd, det såg tillräckligt obehagligt ut på håll.


           Mordplatsen.

Ovido - Quiz & Flashcards