♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under maj 2012

Av Maria - 31 maj 2012 20:27

Idag blev det morgonpromenad med pappa och Isak som fick agera fotomodell bland de fina hundkexen. :)


Av Maria - 29 maj 2012 10:45

Morsdag spenderades på landet hos mormor och morfar. :)


Mormor bjöd på god mat som vanligt, bl a denna fina pannacotta som alla var tvungna att fota innan vi högg in, haha!


Isak var en väldigt trött liten hund efter en heldag på landet.

Av Maria - 28 maj 2012 21:00

Jag hade en ledig lördag i helgen så Maria och jag körde på en heldag. Det blev bl a en långpromenad och sen alldeles för mycket att äta. Till kvällen slötittade vi på Eurovision, vi var båda rätt trötta innan det ens började. Jag lyckades i alla fall bli lite piggare framåt kvällen men när det var dags för poängen att delas ut låg Maria och grymtade i min säng och var allmänt död, haha. Jag fick vara exalterad åt oss båda när det gick bra för Sverige! :D


 

Promenad runt slottet.

Av Maria - 28 maj 2012 20:44

Det blev årets första kulglass i fredags med Josefine, mums!


Sol

Av Maria - 20 maj 2012 22:00

Vilket kanonväder det har varit i helgen, självklart har det blivit mycket tid i solen! :D


     

Av Maria - 18 maj 2012 20:54

Idag fick jag mig äntligen en titt på Marlenes och Hampus snart färdiga vardagsrum, fint blev det! Imorgon är det tidigt på jobbet som gäller så jag tar det lugnt ikväll framför tv:n med en teckning. :)


Av Maria - 17 maj 2012 19:45

Två nya foton från fotograferingen med Jeanette. :)


 

Av Maria - 17 maj 2012 08:56

Isak tyckte jag var urtrist igår. Men han såg såklart till att han inte blev bortglömd genom att envist tränga sig in mellan armstödet och mitt ben, sötis. ♥


Ovido - Quiz & Flashcards