♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Maria - 13 maj 2012 19:56

En samling av kvällsskisser som jag har gjort på senaste. Jag har inte riktigt kommit längre än skisstadiet på senaste, men jag antar att det är bätrre än att inte rita något alls.


Av Maria - 13 maj 2012 19:45

Lite dåligt bloggande i veckan, men det har mest varit jobb. Pappa och Isak kom över en runda på torsdagskvällen och ville bli underhållna för mamma hade gäster. Så vi lagade mat och hade ett Suits maraton. Nu i helgen har jag jobbat lite och tagit det lugnt. Mia och jag träffades igår kväll. Vi tänkte vi skulle vara lite roligare än att hänga i våra myskläder, så vi snyggade till oss och gick ut och åt sushi. Sedan återgick vi till vårt vanliga slapptillstånd, haha. Vi köpte varsin påse godis på hemvägen och gick hem till mig och tittade på X-Men: First Class. Idag har lilla Isak varit på besök hos mig, medan resten av familjen fixade Marlene och Hampus vardagsrum.


 

Ovido - Quiz & Flashcards