♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under oktober 2010

Av Maria - 31 oktober 2010 18:33

Ny teckning. :) Nu är Isak pipig och uttråkad så nu ska vi ta och leka med hans lejon. 


Av Maria - 31 oktober 2010 11:23

Isak går lös på sin kudde som valp. Man kan ju nästan, men bara nästan, tro att han är lite farlig. :D Det är kul att hitta gamla bilder på honom, han är en sån liten sötis!


Av Maria - 30 oktober 2010 10:57

Sådär, nu har jag äntligen tagit mig tid och ändra min urgamla bloggdesign! Det blev lite mer avskalat och fint, men jag behöll min ljusgula bakgrund, den är alldeles lagom färgglad tycker jag! ^_^ Fast vi får väl se hur länge jag står ut med att ha en stor bild på mig själv där uppe, det finns risk för att jag tröttnar på den synen! XD

Av Maria - 29 oktober 2010 18:18

Sådär nu var den här klar, tribal grejen i bakgrunden tog alldeles för lång tid, så det är väl tur att jag tycker om att rita detaljer! Nu ska jag ta och äta en bit av äpplekakan vi gjorde igår. I helgen får jag se till att få hit lite gäster som kan äta upp resten annars får jag börja dela ut den till grannarna eller något! :D


Av Maria - 28 oktober 2010 18:14

Idag har Maria och jag bakat höstig äpplekaka (ja den heter faktiskt så!) som vi sedan åt varm från ugnen med vaniljsås, mums! Perfekt i höstmörkret! :D


Mys

Av Maria - 28 oktober 2010 11:30

Igår kväll blev det tv och en teckning i högsta hugg, det är mys det! :) Det enda som stör mysfaktorn lite är ju att man måste ha rätt så upplyst annars ser man ju inte vad man gör!


Av Maria - 26 oktober 2010 19:17

Idag har jag övervakat hur mamma och pappas nya kök fick sin inredning. Eller ja jag var lite illa tvungen för de krävde att jag stannade kvar som smakråd och hjälp, men fint blev det i alla fall! Gårdagen var en tvätt- och städdag så det blev inte så mycket bloggande då. Det finns ju inte så mycket kul att skriva om det. ;)


Idag var det minusgrader och frost på marken på morgonen igen, jag tycker nog vintervädret är lite väl tidigt i år!


Av Maria - 24 oktober 2010 20:07

Idag kom Mia förbi på oväntat besök. Vi fick oss ett gott skratt framför Youtube, bl.a åt det här klippet. Ibland är det svårt att säga Karlefors. :D


Ovido - Quiz & Flashcards