♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Maria - 15 oktober 2010 20:11

Idag har min dag i stort sett bestått av promenader. Jag tycker om promenader men idag har det nästan blivit lite i överkant. Först blev det en långrunda på morgonen vilket var kallt men uppfriskande! Några timmar senare ringde Maria och ville satsa på en eftermiddagspromenad, och det lär ju trevligt så jag slog till med ännu en långpromenad. Sedan hann jag väl knappt komma hem förrän mamma och pappa ringde och behövde akut hundvakt. Så det blev att snabbt äta middag och gå och hämta Isak och gå på en promenad med honom. Snart går jag ut på dagens sista jäkla promenad. Men förhoppningsvis blir det dagens kortaste runda, Isak får faktiskt ta och skynda på med kvällskissen!


Isak är nyklippt och ser så liten ut! :D


Isak låg och sussade sött i sin korg när jag gick ut i köket för att fixa lite och hämta kameran men när jag kom tillbaka möttes jag av denna råstirrande hund, haha!! Jag hann inte ställa in kameran, därav det kassa kortet.

Ovido - Quiz & Flashcards