♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Maria - 8 oktober 2010 22:20

Idag blir det dagens händelser i punktform!


- Vaknade helt utan krånglande lårmuskel idag, så jag var riktigt graciös när jag tog mig ur sängen!

- Jobbade ett par timmar med bröllopskorten på morgonen.

- Skalade bort halva vänster pekfingret med min nya mycket vassa potatisskalare när jag skalade en morot. Har nu ett rätt imponerande köttsår som jag inte ser framemot att tvätta håret med imorgon. 

- Efter att ha stillat blodflödet och med ett relativt blodfritt plåster på fingret så bar det av till landet för att hämta Isak. Han tyckte det var jättekul att vi kom MEN plastpåsen vi hade med oss var faktiskt mer intressant! Han har en fetisch för påsar den hunden.

- Mormor bjöd på supergod middag, och vilken tur för mig att jag fick med mig resterna hem också! :)

- Körde hem och blev förbiblåst på min högra sida av en fullproppad skruttig gammal Volvo som de visst hade förväxlat med en sportbil. Verkligen moget, kom ifatt dem en halvminut senare vid rödljuset, oj vad mycket tid de sparade där! 

Ovido - Quiz & Flashcards