♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Maria - 9 oktober 2010 19:43

Är det någon som kommer ihåg den här? Så underbart töntig! :D Och refrängen har verkligen lyckats fastna på hjärnan alla dess år! Men är det bara jag som tycker att det är skumt med en tandläkare som jobbar mitt i natten, haha.


Max

Av Maria - 9 oktober 2010 19:03

Idag har hela familjen testat Max som öppnade i veckan. Både Marlene och jag kom på när vi hade satt oss att vi inte hade beställt den hamburgare vi hade tänkt oss men tur nog så beställde vi varandras så vi kunde bara byta. Gott var det i alla fall, och det var med välfylld mage jag hängde med mamma och pappa och veckohandlade.  ^_^


Det var ingen lök på min hamburgare, yes! Jag hatar att äta rå lök.

Ovido - Quiz & Flashcards