♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Maria - 10 oktober 2010 23:21

Det här blev resultatet efter en kväll av skissande framför tv:n, man får ju helt klart säga att alla skisser gick i samma tema. :) Men nu är det läggdags, god natt!


Av Maria - 10 oktober 2010 19:21

Idag tog Maria och jag en runda på stan, jag var väl på lite halvbra humör men Maria vet hur man snabbt gör mig glad! :) Härligt soligt har det varit hela dagen också, så Mia och jag avslutade stadsturen med att bara sitta och njuta i solen.


I stan gick vi förbi caféet Skafferiet som enligt de två upphängda skyltarna var ”Stänt pga av renovering” Alltså inte stängt utan stänt, visst är det härligt med lite humor i vardagen! :D


Ikväll har jag bakat chokladbollar som blev riktigt goda om jag får säga det själv. Nu är jag verkligen redo för oväntat hembesök! Resten av kvällen tänker jag äntligen ta mig tid till att rita. ^_^


Chokladbollar ska såklart alltid göras med kokos tycker jag!

Ovido - Quiz & Flashcards