♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under juli 2012

Av Maria - 6 juli 2012 20:34

Igår kväll var det dags för den första sommarfotograferingen. Vädret var lite sådär, men ljuset var helt okej så vi körde på ändå. Jag var lite orolig för att det skulle vara väldigt kallt i vattnet, men det var jätteskönt! I alla fall för mig som bara gick i upp till knäna, lite värre för Jeanette som doppade hela sig. ;) Men hon var tapper och vi höll inte på allt för länge. Här kommer en riktig bildbomb med foton från gårdagen.


                           


Av Maria - 2 juli 2012 18:45

Nu är det tillbaks till jobbet igen som gäller efter en veckas semester, fast det känns helt okej för det blir bara två veckor sen har jag min längre semester. Jag antar att jag tog mig en liten semester från bloggen också, men här kommer några foton från veckan som gått.


Fika på Ben & Jerry’s med Josefine och Jeanette. Alla tre matchade väldigt bra nertill. Lite deprimerande att behöva ha stövlar i juni dock!


Som tur var så blev det finare väder resten av veckan, en dagarna blev det en runda till Öland.



Vi firade momors födelsedag i helgen, självklart blev det jordgubbstårta!


 

Vacker solnedgång på landet.



Söta Isak. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards