♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under april 2012

Av Maria - 29 april 2012 20:30

En av mina favoritlåtar för stunden. :)

Jag kunde bara hålla med när Lisa utbrast, "Åh den här är så bra!" när den spelades på jobbet idag.

Av Maria - 27 april 2012 20:15

Idag blev det äntligen dags att damma av kameran igen! Jeanette var modellen för dagen, och Josefine hjälpte till som assistent, alltså som vår reflexskärmshållare. Så här kommer en rejäl bildbomb från dagen!


                         

Av Maria - 24 april 2012 17:30

Åh alla dessa härliga körsbärsträd, det är så vackert! :)


 

Sol

Av Maria - 23 april 2012 17:45

Idag är jag glad att jag bara jobbade till halvtvå så jag fick komma ut i det fina vädret! Så nu har jag spenderat lite tid i solskenet med en bra bok, sämre kan man ha det! Alla blommande träd är ju så vackra nu också!

 

  

Av Maria - 23 april 2012 16:15

Mia kom över ett par kvällar i helgen och på lördagen råkade vi slå över till Adventureland. En rätt bra film faktiskt och jag blev nostalgisk över alla härliga 80-tals låtar som spelades i filmen. Sen började jag även längta galet mycket efter ljumna sommarkvällar! Tur att vi är på väg åt rätt håll nu i alla fall! :D

    

Av Maria - 17 april 2012 18:23

Idag kör jag på en slarvig hårknut, praktiskt och snyggt när man har mycket hår som jag! Sitter fortfarande och pillar med Instagram, följ mig på Sione86 om ni har lust. :)


Av Maria - 16 april 2012 20:00

Äntligen Instagram till Android, fotonörden i mig älskar!


Av Maria - 15 april 2012 18:00

Igår hade jag en riktig effektiv lördag. Jag jobbade på förmiddagen, träffade Josefine på eftermiddagen och så blev det film med Maria på kvällen. Härligt när man får så mycket kul gjort på en dag! Idag har jag hälsat på hemma hos föräldrarna och lekt med Isak. Imorgon är det jobb igen så nu tänker jag bara ta det lugnt resten av kvällen, en hemmagjord pizza står i ugnen. :)


Tonfisk, räkor, skinka och så ett knäckt ägg i mitten precis innan den åker in ugnen.

Ovido - Quiz & Flashcards