♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under september 2011

Av Maria - 17 september 2011 08:57

Idag ska syster yster firas, hon fyller 27 år imorgon. :) Och jag har äntligen en ledig dag, känns riktigt bra för det har blivit rätt långa dagar på jobbet på senaste!


Av Maria - 12 september 2011 20:25

Ikväll blev det agility med Isak. Lite ringrostiga var vi men jag blir alltid lika imponerad av att Isak ändå minns allting så bra. Han får välgodkänd, lill-matte får nöja sig med godkänd. Jag måste öva lite på tekniken och min kondis så att man inte kommer fram till mål som en flåsande flodhäst. XD


Av Maria - 7 september 2011 20:28

Det hann bli både en runda till stan och bakning idag! Jag testade ett nytt recept som lät gott, choklad- och kokosrutor. Choklad och kokos är liksom alltid ett vinnande koncept. :D På stan hittade jag en ny fin tröja som passar bra till det kommande höstrusket.


 



Riktigt så här prydligt snygga blev inte mina rutor, men goda blev dem!

Av Maria - 7 september 2011 09:35

Vill ni ha lite mer action i vardagen? Cykla och handla mat i spöregn och piskande vindar! Det känns som att jag haft nog med äventyr för idag. Fundera på att bara stanna hemma och baka eller något annat trevligt resten av dagen. Hade tänkte mig en runda på stan men det beror nog på regnet, eller om jag kanske kan ladda om för en ny runda i spöregn!


Av Maria - 4 september 2011 12:49

Gud, jag var bara tvungen att dela med mig av den här sötattacken. Det här var ju helt galet gulligt. ♥

Ovido - Quiz & Flashcards