♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under mars 2012

Av Maria - 11 mars 2012 17:00

Igår blev det melodifestivalen med Maria, rätt låt vann, ja! Så himla skönt att jag inte behövde upp och jobba idag för det blev rätt sent igår. Fast jag vaknade såklart vid det obligatoriska sjuslaget men jag låg envist kvar i sängen och somnade om till nio, skönt! Här kommer några bilder från igår:


Efter en promenad i solen och en runda på stan så gick vi hem och lagade tacos till middag, mums. Fast jag önskar att jag hade sparat lite mer plats i magen för senare.


Det blev både vanlig köttfärs och vegetarisk köttfärs.


Det var i det här läget jag önskat att jag ätit lite mindre tacos, haha. Men jag lyckades trycka i mig rätt mycket kex och ost ändå. Mia körde på vin, men va fasen, mjölk är ju supergott till! :D

Av Maria - 10 mars 2012 11:45

Idag har jag varit duktig och städat hela morgonen men nu bär det iväg på en promenad med Mia och lite inköp inför ikväll. Då ska vi lyxa till det framför finalen hemma hos mig. Jag tänker heja på Loreen! :)


Av Maria - 7 mars 2012 11:12

Jag diggar Isaks val av saker att gosa med i korgen, sin tiger, och en toalettrulle, eh...


Av Maria - 4 mars 2012 18:00

Igår blev det jobb och sen så skyndade jag mig hem efter stängningen för att ha en supertrevlig kväll hemma hos Emelie med tjejerna från jobbet och Maria. Det har blivit många riktigt trevliga lördagskvällar på raken nu, perfekt tycker jag! :D


     

Av Maria - 2 mars 2012 19:15

Behöver man verkligen så mycket mjukisdjur...


Av Maria - 2 mars 2012 19:09

Det var tänkt att Maria och jag skulle gå på en riktigt lång och härlig morgonpromenad idag, men det gick väl lite sådär med den promenaden. Det var så härligt i solen så vi fastnade på en brygga i parken, men det var verkligen inte helt fel!


     

Ovido - Quiz & Flashcards