♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Maria - 2 november 2009 18:33

Kunde inte hålla mig längre, bestämde mig för att lägga ner illustrerandet ett tag och rita något för mig själv! Har varit sugen i flera dagar nu men låtit jobbet komma först. Men jag tyckte att en liten skiss kan man väl få varva ner med. Hångel scen, yay, det var ett tag sen jag gjorde någon sådan. Nu är det back to work som gäller, men det är bara en sida kvar nu! :D


 

Av Maria - 2 november 2009 16:52

Jag tog en liten paus i mitt illustrerade och satt och rullade min bläckpenna i handen när jag fick för mig att läsa texten på pennan. Jag hade sedan innan sett att det stod på japanska och engelska ”Don’t press pen point hard to avoid damage of it” men nu fortsatte jag och läsa och fick det mycket goda rådet ”Never swallow the cap, it may cause suffocation.” Nähä! XD


 

Förutom att ha överflödiga råd så är Neopikos bläckpennor faktiskt riktigt bra, jag beställde dem från Stockholm och är mycket nöjd med dem! :)

Av Maria - 2 november 2009 08:49

Igår natt hade jag verkligen lust att gå ut och strypa alla AIK anhängare. Det var faktiskt ganska lugnt senare framåt kvällen men lagom till att jag hade lagt mig runt tolv så började ett fullt pucko vråla AIK nedanför fönstret. Detta följdes upp av att musiken drog igång igen som alla skulle sjunga med i. Och nej det hjälpte inte med öronproppar. Men mitt upp i allt skrän så lyckades jag faktiskt somna lustigt nog. Nu ska jag snart ge mig upp på en liten morgonrunda, och njuta av tystnaden.

Ovido - Quiz & Flashcards