♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Maria - 10 november 2009 21:40

Blyertsteckning från 2006. :)


 

Av Maria - 10 november 2009 21:23

Nu är det lite över ett år sedan jag såg ut som ett missfoster efter att ha drämt ansiktet i asfalten. Hittade de här gamla bilderna där jag duktigt nog dokumenterade det hela. Det är ju inte varje dag man har en blåtira så jag tänkte att man kan ju lika bra ta och dokumentera processen (det var fotografen i mig som talar XD). Det såg rätt groteskt ut först, men när svullnanden lade sig kunde jag sakta men säkert börja öppna ögat. Då såg man åtminstone lite mer normal ut, ungefär som om bara hade sminkat ena ögat. Prickarna i ögonbrynet är lite småsår jag skrapade upp på asfalten och så kan man se lite av hur härligt blodröd jag blev i sidan av ögat efter ett par dagar.


Av Maria - 10 november 2009 19:05

Fixar och trixar lite med mina bilder ikväll. :)


 

Fotograf: Jag http://www.flickr.com/photos/sione_86

Modell: Josefine http://valentine.bloggplatsen.se/

Av Maria - 10 november 2009 14:25

Jag blir så trött på mig själv! Idag trodde jag att jag skulle iväg på ett möte halvtvå så jag gjorde mig i ordning för det. Men för att vara säker på tiden så tittade jag in på min mail en sista gång och läser datumet igen, tisdag 17/11, duuh! Det är ju nästa tisdag, vilket pucko jag är. Men på sätt och viss var det tur för Mia i Australien hörde plötsligt av sig och vill prata så nu fick jag möjligheten att skypa med henne i över en timme, nice. :) Och visa henne det här helroliga klippet, det kan inte bli mer vår humor än så här! :D

Ovido - Quiz & Flashcards