♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Maria - 11 november 2009 21:14

Nu har jag utnyttjat mitt infall av inspiration och haft en ritkväll. Det blev en japansk inspirerad teckning, med mycket detaljer som jag var sugen på. :) Har inte gjort några skuggor eller så än, fundera på att det ska bli lite färg istället.


 

Av Maria - 11 november 2009 14:35

Dagens inspiration. Jag blir så sugen på att göra en riktigt detaljrik teckning. Kanske med lite fina pastellfärger. Jag måste springa iväg och rita, NU! :D

 

http://hellobaby.deviantart.com/gallery/#_featured

Av Maria - 11 november 2009 08:56

Inte särskilt upplyftande väder ute idag men en morgonpromenad får det nog se till att bli ändå. Ska se till att pälsa på mig riktigt ordentligt bara. Ses senare!


Kanin i muffins  

Ovido - Quiz & Flashcards