♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Maria - 12 november 2009 18:17

Rätt gammal teckning, från slutet av 2005 tror jag. Den kanske inte är så anatomisk perfekt men den är fint färgglad i alla fall. Jag använde mig av färgpennor, pastell och lite akryl till den här.


 

Av Maria - 12 november 2009 16:37

Haft en sådan där nödvändig tvättdag som egentligen inte behöver vara så tråkig om det inte var för att man måste dra ur och lägga i sängkläderna. Trist och bökigt om man inte har en hjälpande hand.


Men sen belönande jag mig själv med att bombardera mitt soffbord med färgpennor och satte igång och färglägga min geisha. I bakgrunden fick första boxen av Scrubs spela som Josefine lånat ut till mig. Har ritat ett bra tag och fick bara håret klart... Börjar inse att det kommer ta ett tag att bli helt klar, men färgpennor är helt enkelt ett väldigt tidskrävande medium. Men också kul att arbeta med så jag klagar inte.


 

Ovido - Quiz & Flashcards