♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Maria - 25 november 2009 23:20

Nähä, nu börjar det nog bli dags för sängen, får tacka för mig. Kul att det har tittat in så många idag, fast det kan ju bero på att det har blivit rätt många inlägg också. Ibland har man mycket att säga helt enkelt. ^_^ God natt!


Mooncat  

Av Maria - 25 november 2009 21:47

Jag kan inte längre titta på den här reklamen utan att börja skratta sedan Hampus upplyste mig om att Samuel Fröler ser ut som en sådan där nickedocka man kan ha i bilen på instrumentbrädan. Hade inte tänkt på det själv men det stämmer ju faktiskt. Framför allt framåt slutet av reklamen kan man ju tro att huvudet sitter löst på honom, haha. XD


Av Maria - 25 november 2009 19:38

Nu har jag varit och handlat lite mat och en ny ljustake fick det bli också för den gamla hade tyvärr gett upp sen förra året. Men stjärnan lös på fint, nu är det riktigt mysigt här hemma.^_^


Av Maria - 25 november 2009 16:24

Dags för lite mer trevlig inspiration. ^_^


          

http://nati.deviantart.com/gallery/

Av Maria - 25 november 2009 15:40

Oj så lägligt hans svans är placerad. ;) Gjord i blyerts år 2007.


 

Av Maria - 25 november 2009 14:35

Nu är klockan halvtre och jag har inte ätit en gnutta mat än, min mage måste vara helt skum idag som inte är hungrig. Det är inte precis som att jag tryckte i mig särskilt mycket mat igår så jag vet inte riktigt varför magen inte klagar mer. Jag gick ju till och med på en långrunda idag, det brukar man bli lite hungrig i alla fall. Mitt mål får nog bli att få i sig någon typ av frukost innan fyra i alla fall även om magen inte verkar särskilt intresserad nu. Fast det blir ju mer som middag…

Av Maria - 25 november 2009 13:20

Idag tror jag mina julsaker åker fram, jag vet att det är lite tidigt än men får ju passa på att ta tag i det där när man har tid. Och jag är rätt sugen på att få upp min fina stjärna och ljusstake för att få lite mysig stämning så här i mörkret. I huset mittemot är det en som har haft ljusstake framme i cirka två veckor nu plus att det börja fylla på i andras fönster så jag tror jag kan slå till nu jag med. ;)


Av Maria - 25 november 2009 12:35

Leave Out All The Rest – Linkin Park


Eftersom gårdagens låt kom från New Moon så tänkte jag att dagens låt kan få komma från Twilights soundtrack. Svårt att välja en låt från den, men den här blev det. Den var lite knepig att finna på youtube, då skivbolaget inte verka vilja att den ska ligga där men den här videon fick jag tag på i alla fall och ni får till och med lite bilder från filmen. Men den finns ju såklart på Spotify också i fall den här videon skulle försvinna den med.


Ovido - Quiz & Flashcards