♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Maria - 21 november 2009 19:11

Arbetar vidare på den här, nu är det stort sett bara bakgrunden kvar. Ska nog rita lite på den ikväll.


 

Av Maria - 21 november 2009 14:07

Vem behöver ett träningspass när man kan storstäda? Nu är jag rätt slut efter att ha dammsugit, torkat golven, dammat, gnott på spisen, torkat ur mikron och lagt alla saker på sin rätta plats. Det är lite segt i starten men när jag väl kommer igång kan jag inte riktigt sluta. När man ändå är i farten kan man ju lika bra ta och göra allting, eller hur? ;) Upptäckte att min kondis var lite på den svaga sidan för att både kunna sjunga och dammsuga min hallmatta samtidigt, haha. Man måste faktiskt ta i rätt rejält på den där om man ska få den ren, så man blir rätt andfådd efter ett tag. XD Nu ska jag hoppa i dushen och blir ren och fräsh igen!

Av Maria - 21 november 2009 09:53

Nu har jag suttit och fixat till mitt CV. Visst är väl det en underbart kul grej att göra en lördagmorgon, haha. Men nu är jag faktiskt rätt nöjd med resultatet. Jag ska ju ha med det på jobbintervjuen på tisdag så jag vill ju att det ska se riktigt bra ut.


Jag fick lite feedback från min jobbcoach som tyckte att det såg bra ut men att jag kunde vara lite tuffare och framhäva mig själv mer. Jag får allt hålla med! Det var alldeles för ynkligt innan. Jag är ju faktiskt bra på det jag gör, det är ju klart att jag ska säga det också! Jag tror inte jag kan göra ett bra jobb, jag vet att jag kan det. Alla har alltid varit jäkligt nöjda med mig där jag har jobbat, så jag får allt ta och försöka undvika jantelagen i mitt CV. Man ska ju faktiskt inte ljuga och säga att man är sämre än man är. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards