♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Maria - 8 november 2009 22:15

Såg den här för länge sedan men kom att tänka på den igen. Den är rätt kul och söt. ^_^ Tänk att en så liten sak kan frambinga ett sådant högt ljud.

Av Maria - 8 november 2009 20:07

Idag satte jag på mig min fina fuskpäls krage när jag skulle iväg till min syster. Jag blev upphämtad av mamma och pappa. Jag diggar mammas första kommentar när jag satte mig i bilen. ”Var är det för bisamråtta du har hittat och hängt runt halsen?” Haha! XD Jag behövde dock inte oroa mig för att hon tyckte den var ful, hon tyckte den var jättefin. Men det var en rätt kul kommentar tyckte jag. :D


 

En bisamråtta kanske? XD

Av Maria - 8 november 2009 14:56

Idag blir dagens teckning två teckningar i en. Kom på att jag måste ju få visa min vän Chelseas superfina teckning som hon ritade till mig i våras och som jag självklart gav lite färg. Tycker den blev jättegullig med dem fluffiga svansarna, de söta öronen och det fina håret. Hon är bättre på att rita mina karaktärer än vad jag själv är. ;D Gjorde mitt bästa för att behålla de fina linjerna i färgversionen. Gjord med brunt bläck, Copic markers och lite Promarkers.


    

Färgversionen hänger i mitt kök och piffar ut min tråkigt vita vägg. ^_^

Av Maria - 8 november 2009 12:16

Idag ska det firas fars dag med lite onyttigheter hemma hos min syster. Vi slår två flugor i en smäll och passa på och få se deras omdekorerade vardagsrum. Mamma är som vanligt mycket nyfiken. Min syster och Hampus tog för övrigt en runda till Ullared igår och köade två timmar bara för att komma in i varuhuset, hu, nu känner jag mig ännu mindre lockad till att åka dit. Men in kom dem tillslut och i år lär min födelsedagspresent och julklapp komma från Ullared, haha. XD

Ovido - Quiz & Flashcards