♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Maria - 4 november 2009 20:09

Stilren och snygg! Kolla även in hennes galleri.


 

http://linedanser.deviantart.com/art/siren-song-II-142362043

Av Maria - 4 november 2009 19:21

Ikväll är det jag och mina markers som umgås. :)


 

Av Maria - 4 november 2009 11:31

Ett riktigt sitta inne väder idag, fast jag tog mig faktikst en liten morgonrunda påpälsad i massa kläder. Men nu ska jag nog ta och hålla mig inne. Bakade också en en sats chokladmuffins på morgonen, sånt här väder gör mig på bakhumör. :) Och så kan det ju vara trevligt och kunna agera bra värdinna imorgon och bjuda på något gott när jag får besök. Idag ska jag också passa på att fira att jag är klar med mitt illustrationsuppdrag och rita något kul bara för min egen skull. ^_^


 

Chokladmuffins smet är så smarrigt! :D

Ovido - Quiz & Flashcards