♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Maria - 13 november 2009 19:30

Ikväll kämpar jag vidare med den här, kul. :)


 

Av Maria - 13 november 2009 18:46

Gick på stan med Josefine idag och avslutade med en fika. Vi är inga snabb-fikare direkt, vi kör på vår vanliga stil och går in på ett fik och håller oss kvar tills det blir mörkt. Men det är mysigt att se det mörkna medan man själv stannar inne i värmen. ^_^ I sista sekunden kom vi på att vi faktiskt hade kamera med oss och tog ett par snabba kort innan vi gick. Ikväll är jag hundvakt, så på hemvägen gick jag förbi och hämtade upp min lilla älskling. Jag var mycket efterlängtad! :D


 

Härligt smickrande blixt. ;)

Av Maria - 13 november 2009 08:45

Vad är detta som tittar fram bakom molnen? Kan det vara solen kanske, man har ju nästan glömt bort hur den ser ut under alla dessa mörka veckor. Mycket skumt att det helt plötsligt blev så ljust. Men man blir på så glatt humör när man äntligen får se att himmeln faktiskt är blå under alla de där grå molnen. Så passande att jag ska iväg en runda till stan idag då. ^_^


Flicka med tulpaner  

Ovido - Quiz & Flashcards