♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Maria - 9 november 2009 22:21

En snabbis teckning gjord med Promarkers. ^_^


 

Av Maria - 9 november 2009 19:03

Rätt lugn dag idag, Josefine kom förbi och vi såg några Vänner program, trevligt! Man tar alldeles för lite kort egentligen så vi avslutade med att ta några oseriösa kort ihop. Här försökte vi oss på något slags filmaffisch tema och allvarligt stirra ut i fjärran, haha. Man kan ju undra vad vi ser för något. Jossan var lite mer kreativ än jag som fastnade i samma min. Jag får väl skylla på att jag hade fullt upp med att ta kortet. ;) Kul att vi helt plötsligt har samma hårfärg av en slump. Jag har lagt i ljusa slingor och hon har färgat håret mörkare och vips så har vi plötsligt samma hårfärg.


 

Ovido - Quiz & Flashcards