♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 27 december 2009 20:11

Har inte så mycket att säga om den, gjord i blyerts 2006. Det är lite för småttig för att se här men det är en rostatuering som sticker fram vid hennes nyckelben.


Av Maria - 27 december 2009 19:24

Hihi, söt. ♥ Dem är blåa och ser rätt skumma ut men dem är fina på sitt sätt. :D


Av Maria - 27 december 2009 19:08

Så var julhelgen över tillslut, har varit trevligt att umgås riktigt intensivt med familjen men det kan vara skönt att ta det lite lugnt nu också. Snart börjar man väl längta till våren igen. ;)


 

Här sitter jag och ser smått uppgiven ut bland julklapparna. Jag var väl lite trött antar jag. XD

Av Maria - 26 december 2009 19:23

Jag kom aldrig iväg på något firande av mamma idag då hon blev magsjuk under natten, så nu blir firande imorgon istället. Men jag har haft en mycket produktiv dag ändå. Jag har äntligen tagit tag i att organisera ett och halv års teckningar som har legat huller om buller lite överallt. Man inser verkligen inte hur mycket man faktiskt ritar förrän man får det samlat i drivor av teckningar och skisser. Jag höll på i tre timmar tills jag inte orkade mer, men nu är det mesta avklarat. Så om jag lägger en timme till imorgon så ska det nog vara klart, skönt! :) Som tur var så blev jag hembjuden på middag i alla fall då mamma kände sig mycket bättre så jag slapp laga mat. ;)  

Av Maria - 26 december 2009 09:34

Kan man känna sig smått bakfull efter att ha ätit för mycket mat? Haha. Det känns nästan lite så för mig. Eller är jag bara allmänt seg efter två långa juldagar. Men trevlig har det varit i alla fall. Idag ska mamma firas så det fullt upp även idag, snart måste jag äta frukost och börja göra mig i ordning. Jag lägger upp en dagens teckning också så att inte bloggen helt dör ut under julhelgen.


Av Maria - 25 december 2009 11:07

Jag tror min blogg tar sig ännu lite mer julledigt, idag bär det av till landet och mormor och morfar. Och imorgon ska mamma firas, så det är fullt upp hela julen! 


Visst hade vi en snygg julbrasa. ;)


Syster och jag.


Den här mumsiga julklappen fick Isak av mig. :) Han fick även en känguru av mamma och pappa, och en överkörd anka av Marlene och Hampus.


 

Överdrivet posande. XD

Av Maria - 24 december 2009 09:19

GOD JUL! ♥


Idag tar min blogg ledigt. :)


Isak ska självklart bli julfin med ett rött sidenband idag. ^_^

Ovido - Quiz & Flashcards