♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Maria - 29 december 2009 23:48

Sena skumma samtal med Robin på AIM är roande. :D Vi har nu kommit fram till att jag inte kan stå till svars för vad jag ritar. Men nu ska jag hoppa i säng och inte försöka hålla ett samtal på taskig engelska när jag är trött. Lite skönhetssömn ska sitta fint!



Du får en mycket större och mer läsbar bild om du klickar på den. Tog bort våra namn, men Robin är blå och jag är röd om inte det framgick.

Av Maria - 29 december 2009 20:31

Nu var det länge sedan jag rekommenderade en artist. Så idag rekommendera jag Charlie Bowaters jättefina galleri, tar er gärna en titt! :)


http://charlie140588.deviantart.com/gallery/


 

                     

Av Maria - 29 december 2009 15:37

Jag diggar den här mini-musikalen rörande proposition 8 i USA. Jack Black som Jesus är bäst! :D



För dem som inte vet vad Proposition 8 är för något, här kommer Wikipedia till din hjälp:


Proposition 8 kallades det förslag till tillägg i Kaliforniens grundlag om att "enbart giftermål mellan en man och en kvinna är giltiga och erkänns av staten Kalifornien", som framlades av Dennis Hollingsworth, Gail J Knight, Martin F Guiterrez, Hak-Shing William Tam och Mark A Jansson och segrade i en folkomröstning som genomfördes samtidigt med presidentvalet i USA 2008


Enligt valresultaten röstade 52,3 % av de röstande för förslaget, vilket innebär att det nu är en del av delstatens grundlag, men ett antal stämningar mot den Kaliforniska staten har lämnats in efter detta där man ifrågasätter om tillägget är giltigt.


-Wikipedia

Ovido - Quiz & Flashcards