♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Maria - 18 december 2009 21:05

Nu har jag fått bekräftat att mitt paket har nått Robin i USA, det gör mig mycket glad! Lite nervigt är det ju alltid för det är ju en lång resa, man vet ju aldrig vad som händer på vägen. Allt hade väl klarat sig relativt bra, lite stryk hade Josefines lerfigur tagit, men Robin har kurerat den så bra så den är som ny igen. Man kan ju verkligen undra om dem spelar fotboll med paketen för den var verkligen välförpackad! Det är en hård resa paketen genomgår får jag säga. Min teckning mådde bra i alla fall, och godiset överlever ju lite smällar. Nu hoppas jag mitt egna paket klarar sin resa till Sverige också. :)  

Av Maria - 18 december 2009 15:52

Inte mycket att säga om den, försökte fånga min karaktär på papper. Kanske inte helt lyckat, han har ändrats rätt mycket sedan dess, men kanske inte så illa för att vara ett första försök i alla fall. :)


Av Maria - 18 december 2009 15:19

Det har blivit en dag med små ärenden även idag. Som den galning jag är så har jag gett mig ut i julhandeln och storhandlat mat. :D Men det gick rätt bra faktiskt, mycket folk var det, men jag lyckades slinka igenom och rycka åt mig det jag ville ha. Kom hem med två tunga kassar, så jag är verkligen uppbunkrad över jul!


På morgonen gick Isak och jag en runda i snön, vårt favorit promenad väder. Han får sådant spring i benen, så det gäller bara för mig att försöka hänga med när vi plöjer genom snön. Bra motion för oss både blir det i alla fall. ;)


 

Mitt lilla snömonster! ♥

Ovido - Quiz & Flashcards