♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Maria - 2 december 2009 18:08

Bolognese i knäet, hihi. Kort från första morgonen med Isak. ♥ Han ser allt lite morgontrött ut.


Av Maria - 2 december 2009 13:53

Det är trevligt när folk delar ut gratis skisser, själv fick jag den här fina teckningen av layann föreställande mina två karaktärer. :D Hon kommer göra en skiss per dag fram till jul, trevlig nog fick jag vara först ut. Egentligen var det bara tänkt att vara 5-10 min skisser, men jag antar hon att hon blev inspirerad så hon la ner lite extra tid på min. Kul för mig! :D


Av Maria - 2 december 2009 10:48

Verkar bli en kall men solig dag, mysigt tycker jag. ^_^ Jag har redan varit ute och inhandlat ett par ingredienser till min födelsedags kladdkaka. Så det blir nog bakning som gäller lite senare. Inleder bloggandet idag med en teckning, Axel och Roxas från KH 2. Den har några år på nacken, men jag har för mig att jag gjorde den runt jul faktiskt.


Ovido - Quiz & Flashcards