♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 3 december 2009

:)

Av Maria - 3 december 2009 21:25

Har haft en trevlig födelsedag med massa fina presenter! :) Bland annat en Nikon ML-L3 fjärrutlösare. Hur har jag någonsin klarat mig utan, så himla bra! Förvånansvärt bra räckvidd också. Nu kan det bli ännu fler kvällsfotografier och självporträtt. ^_^


 

Min nya favvopryl ♥


Kladdkaka med hallon och grädde. :)

Av Maria - 3 december 2009 16:53

Äntligen klar! Kanske inte världens bästa scanning av den, men det får duga. Helt och hållet färglagd med färgpennor, ingen aning hur många timmar det har tagit men många är det i alla fall. 


Snart kommer mina gäster så nu måste jag göra mig iordning! :)


 

Av Maria - 3 december 2009 14:51

Naww, va trött man kan bli av att leka hela dagarna. ♥ Okej, jag kunde inte motstå ännu en gammal valpbild på Isak men kan man verkligen få för många av dem? XD Han var ju så urgullig, fast det är han ju fortfarande förstås!


Av Maria - 3 december 2009 11:53

Dags för mer trevlig bilder, den här gången från Mallory Dyer. Vissa snor verkligen all talang! XD Jag har aldrig sett någon som kan hantera Copic markers som hon gör, hon är verkligen en inspiration! Endast en av dessa är digitalt gjord, resten är gjorda med framförallt Copic markers. Ni kan ju göra ett försök och gissa vilken. ;) Fast jag tycker man ser det rätt lätt, det är något särskilt med traditionellt gjorde bilder. ^_^


 

 

 

         

http://pu-sama.deviantart.com/gallery/

Av Maria - 3 december 2009 10:56

Gårdagens kvällsskiss gjord framför tv:n, får se om man kan göra något kul med den. Ritad med vanlig blyerts och ett färgat blyertsstift.


Av Maria - 3 december 2009 08:30

Så var man 23 år, usch nu börjar nästan känna sig gammal. ;) Runt åtta ringde det på skyddat nummer, och vem kan det ha varit om inte söta Mia som ringde från Australien och sjöng i luren. Hon är helt underbar den människan, jag saknar henne verkligen! ♥ Tycker hon kan komma hem nu! Ska jag verkligen behöva vänta till mars?! XD Vi pratade i alla fall tills hon fick slut på pengar, blev inte jättelångt samtal men det piggade upp rejält och gav mig en riktigt bra inledning på min födelsedag. En perfekt födelsedagspresent helt enkelt! :)


Ovido - Quiz & Flashcards