♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Maria - 10 december 2009 22:23

Mums, med lill-mattes avlagda strumpor. :D


Av Maria - 10 december 2009 18:40

Nu har jag gått en kort promenad och lagat middag och känner mig i stort sett som mig själv igen tycker jag. Bara så länge ingen slår mig på armen. XD Jag är fotfarande rätt öm där. Nu var det ett tag sedan jag hade dagens teckning, så här kommer en. Den har några år på nacken, men den har en bakgrund i alla fall, det är inte så ofta det händer, haha.


 

Av Maria - 10 december 2009 13:04

Vill tipsa om det här fina galleriet med omgjorda My Little Ponnies

http://lovelauraland.deviantart.com/


   

 

 

Av Maria - 10 december 2009 12:44

Tog ett kort av min fina fe som jag köpte i Kosta.^_^


Av Maria - 10 december 2009 11:55

Hejsan, kan upplysa alla om att jag lever så här dagen efter den fruktade sprutan. Fast jag har inte riktigt orkat mig till datorn tidigare för jag kände mig lite seg och febrig på morgonen men nu känns det bättre. Nu har jag mest bara lite ont i huvudet. Armen blev lite öm och stel framåt kvällen igår så lite knöligt var det när man skulle sova men det har faktiskt gått bra att ligga på vänster sida också, det göra bara lite ont när man byter sida. Synd att man inte sover på rygg, hade varit enklast. Nu känns det som man har träningsvärk i armen och ett ömt blåmärke vid själv sticket. Fast det är som sagt mest ett problem när man ska sova. Men morgonen har varit helt okej trots att jag inte varit superpigg, jag har tittat på tv och ritat och nu känns det skönt att må lite bättre också. ^_^


 

Morgonens ritande. :)

Ovido - Quiz & Flashcards