♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Maria - 16 december 2009 18:58

Nu känner jag mig lite mindre stressad, allt ordnande sig rätt bra i slutändan. Så nu har jag en lugn hemmakväll. Imorgon är det full fart igen så det gäller att vila upp sig. ;) Här kommer en dagens teckning också, gjord  med Promarkers och färgpennor för några år sedan. 


Av Maria - 16 december 2009 18:38

Och så kommer mitt egna bidrag till dagens blå tema. Var lite dåligt med blå bilder i mina fotogömmor men den här hittade jag i alla fall. Den här är från ett gammalt experiment med lång slutartid och färgat ljus. :)


Av Maria - 16 december 2009 12:46

Vill ha! ♥ Om jag hade den här kalendern så skulle jag vara glad hela året ut. :D Kan man vara annat när man har sådana här söta och färgglada bilder att titta på, jag älska röda pandor/kattbjörnar! Jag vet, jag tycker om löjliga saker, men sånt här gör mig glad. December som är min födelsemånad har den sötaste bilden också tycker jag. :)



http://www.sugarbunnyshop.com/stationery.htm

Av Maria - 16 december 2009 12:27

Usch vilken morgon, känns som att folk sliter och drar i mig från alla håll och kanter. Men inledning var i alla fall trevlig. Jag gick ut i det fina vinterlandskapet vi har fått och träffade på en söt liten ekorre på vägen. Dem är så härligt nyfikna, han satt och stirrade ner på mig från trädet, och flyttade jag mig så ändrade han position för att kunna se mig så bra som möjligt. :D Vi hade vår egna lilla glotävling, men han vann för jag hade inte tid och stå och stirra på honom hela dagen. Synd att jag inte hade kamera och teleobjektiv med mig. Här år två bilder jag tog på ett par ekorrar som nyfiket undrade vad Josefine och jag höll på med när vi var ute och fotade i våras.


  Nu kommer snart mormor förbi så det är väl bäst att jag städar upp lite här hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards