♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Maria - 20 december 2009 17:40

Idag har jag fastnat hemma hos föräldrarna men det är ju rätt trevligt att vara med nära och kära så här inför jul. :) Vi har tittat på film, spelat spel och snart är det dags för middag. Sedan ska jag våga mig ut i 10 minus och hoppas jag inte fryser ihjäl på hemvägen. XD Det är tur att jag har rätt nära hem i alla fall!

Av Maria - 20 december 2009 12:45

Vilken kall morgon det har varit, min stackars näsa höll på att förfrysa på morgonpromenaden. Nu är jag i alla fall inne i värmen igen och håller på att lära Isak ett nytt trick, hoppa upp i famnen. Han kan ju så många trick så jag har haft lite idétorka på senaste när det gäller att komma på nya. Det är ju alltid kul att få öva in ett nytt trick och inte bara köra på de gamla, brukar inte ta särskilt lång tid däremot för han är en klyftig liten pojke. ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards