♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Maria - 17 december 2009 18:14

Råkade trilla in på KLTs  hemsida med goda råd inför ens bussresa. Detta stod om möjligheten att få grupprabatt:


"Grupp- eller familjerabatt ges med 25% på kontantpriset om sällskapet består av minst två personer, varav minst ett betalande barn.

 

Rabatten gäller i all trafik inom länet, utom där den speciella tätortstaxan tillämpas.

 

Hund kan ej jämställas med barn för att få grupprabatt."


Haha!! XD Det är inte utan att man undrar om det är någon som tagit med sig sin hund och försökt få grupprabatt. Jag kanske kan börja ta med Isak på bussen och kalla han mitt lilla barn. :D

Av Maria - 17 december 2009 09:30

Idag är det morgontvättning som gäller. Tur nog har jag inte så mycket som ska tvättas, så jag är nog snart klar. :) Resten av dagen ska ägnas åt en del ärenden. Hoppas jag inte fryser ihjäl bara, jag får nog satsa på att promenera för jag vågar mig inte på att cykla i det här vädret.

Ovido - Quiz & Flashcards