♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 31 december 2009

Av Maria - 31 december 2009 15:18

Det blir nog inte så mycket mer bloggande idag så jag ville bara passa på och önska alla ett gott nytt år! :)


Av Maria - 31 december 2009 13:45

Så här på nyårsafton så måste man väl sammanfatta året som har gått. Ni får min sammanfattning i bilder. Det har blivit mycket fotografier och teckningar, så jag kan självklart inte visa alla här men här kommer ett mycket litet smakprov. Kanske gör en till med mina teckningar mer i fokus för dem blev lite undanskuffade här, vi får se.



Januari: Vinterbilder med Josefine


Februari: Färgläggning med Copic markers av Chelseas fina skiss av mina karaktärer.


Mars: Inget fotande med däremot blev det en del ritat.

 

April: Många fotograferingar i April! Den här kommer från Josefines och min fotografering med graffiti som bakgrund.

 

Maj: Vårfotografering med Josefine. Kallt var det men fina bilder blev det! :)

 

Juni: Var på Öland vid två tillfällen denna månad och fotad med olika modeller. Den här är från första rundan med Maria.

 

Juli: Besökte Trollskogen på Öland och fotade detta par på stranden.

 

Augusti: Besökte Kolmården och fotade många fina djur! :D

 

September: Åkte över till Öland och fotade min syster och hennes kompis Sanna.


Oktober: Hade två höstfotograferingar med Josefine, denna är från den första.


November: Testade på nattfotografering med Josefine som modell.  

 

December: Blev inget fotande denna månad men en hel del teckningar, bland annat den här. :)



Om ni vill göra en likadan, så har ni bilden här: 

http://audreydutroux.deviantart.com/art/MEME-2009-Summary-blank-147170285

Ovido - Quiz & Flashcards