♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Maria - 6 december 2009 20:44

Fint galleri från en tjej som är duktigt med både Copic markers och att jobba digitalt: http://ecthelian.deviantart.com/gallery/


    

        

 

Av Maria - 6 december 2009 19:44

Dags för ett nytt Disney moment. Lejonkungen gjorde mig verkligen helt salig som barn, tecknat och djur på samma gång, det kunde inte bli bättre i min mening. :D Är det illa att jag kan typ hela filmen utantill, haha. XD



Mäktigt! Jag är glad att jag har fått se den här på bio. ^_^

Av Maria - 6 december 2009 18:17

Hej hopp! Nu återvänder jag till datorn igen, har suttit och pysslat med Robins julklapp, men nu är den klar för sin långa resa. Hoppas hon kommer kunna läsa mitt handskrivna brev, min handstil är nog mest bara läsbar för mig själv. XD


Har blivit mycket teckningar på senast så här kommer några foton från en gammal fotosession med Johanna. Det var coola moln den dagen. ^_^



 


Av Maria - 6 december 2009 13:44

Men suck vad är detta? Nyss sken solen och nu är det så mörkt så att man kunde tro att det är kväll. Ja ut måste jag ändå, men hade jag vetat att det skulle bli så här trist väder hade jag gett mig iväg lite tidigare på mina ärenden...

Av Maria - 6 december 2009 12:23

Självporträtt där jag experimenterar lite med ljus. Tycker det är fint hur många olika färger man kan fånga i huden med rätt belysning, den lila tonen är särskilt härlig tycker jag. ^_^ Rätt oambitiös och spontan fotografering, lite av en ursäkt att få leka med min fjärrutlösare. :D Hoppas ingen mår allt för dåligt över den nakna ryggen men då måste ju somrarna på badstranden vara rätt jobbiga för den stackaren som tycker det.


Ovido - Quiz & Flashcards