♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Maria - 21 december 2009 15:40

Vad är det med den här dagen och telefonsamtal?! Det här kommer bli en dyr dag på min telefonräkning. XD Men nu fasen blir det inga fler, nu är jag trött på att ringa runt till ställen. Nu är det slappa som gäller resten av kvällen, för det har jag gjort mig förtjänt av!

Av Maria - 21 december 2009 10:54

Idag vet man att man lever, vilken hektisk morgon det har varit. Fått ringa massa telefonsamtal samtidigt som jag försöker baka bröd. Lite knepig kombination men det har gått rätt bra förutom att degen kanske fick jäsa lite längre än vad den behövde. Men nu har allt ordnat upp sig och brödet är på väg in i ugnen. Orkar inte gå in på detaljer men folk klantar sig och då får jag ringa runt och ordna upp det hela. *suck*

Ovido - Quiz & Flashcards