♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg under oktober 2009

Av Maria - 12 oktober 2009 10:56

Mulen och tråkig dag idag, man vet inte riktigt vad man ska ta sig för. Men imorgon skulle det visst bli bättre väder, man får väl hoppas att det stämmer!

Av Maria - 11 oktober 2009 21:29

Nu är jag hemkommen från Lasergame och nyduschad. Det var en välbehövlig dusch! Det var länge sedan jag svettats så mycket. Jag svettas oftast väldigt sparsamt men idag blev jag till och med blöt i ansiktet. Men kul var det, fast jag anar att jag kommer ha träningsvärk i låren. XD Men det är det värt för det var riktigt kul, man var helt uppe i varv! Jag brukar inte alls gilla krigsspel där man smyger fram och skjuter folk för jag blir så lätt stressad och nu var jag plötsligt mitt i ett! Så jag kände mig lite stressad i början över motståndare som hoppade fram. Jag skrek säkert alldeles för många löjliga tjejskrik, men förhoppningsvis överröstade musiken mig, haha. Men jag känner att man blev modigare framåt slutet, nästa gång ska jag samla mer poäng! Men jag gick inte minus i alla fall, det var mitt mål! Och mitt lag vann stort! :D

Av Maria - 11 oktober 2009 15:44

Hade en tidig morgonfotografering med Axel och Josefine idag för att dem var i akut behov av en parbild, och vem rycker in om inte jag. Jag fick faktiskt en kycklingbaguett som betalning. ;) Det blev en snabbis fotograferingen, men några okej kort fick vi väl fram tycker jag.


Ikväll blir det Lasergame, första gången för mig så vi får väl se hur lyckat det blir, hehe. Men någon gång ska man ju förlora Lasergame oskulden.


 


 

Av Maria - 10 oktober 2009 09:07

Idag bestämde jag mig för att agera riktigt morgonpigg och komma iväg och handla mat redan vid åtta. Så nu är jag hemma igen med alla varorna inpackade, skönt. ^_^ Bara för att jag cyklade så hade jag självklart massa stora otympliga varor idag, men det gick ju bra ändå, jag lyckades hålla mig på cyklen! :D

Av Maria - 9 oktober 2009 20:18

Vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv i kväll, känner mig rastlös. Men det blir nog att slänga sig i soffan framför Idol, med en bra bok till hands om det blir segt. Man lär ju behöva den i alla reklampauser. Tyckte förresten om Darins version av Viva La Vida. ^_^ Vi får se om någon av nybörjar idolerna kan slå det framträdandet.


~God natt!~


Mooncat  

Av Maria - 9 oktober 2009 15:54

Idag slår jag ett slag för Bolognesen, världens sötaste och goaste hund! :) Snygge Isak får stå modell såklart, och jag är som vanligt hans personlige fotograf.


  trött   Isak med boll      


Jag avslutar med en bild på en Bolognese valp såklart, sötare valpar får man leta efter, dem är som små ulliga teddybjörnar! ♥


 


http://skitsoneito.deviantart.com/art/Bella-1-57594683

Av Maria - 8 oktober 2009 20:19

Har äntligen tagit tag i att scanna den här nya teckningen, blev klar någon gång förra veckan egentligen men jag har varit lite seg med att få in den i datorn.


 

Av Maria - 8 oktober 2009 20:14

Har haft en mycket trevlig eftermiddag och kväll med Josefine, först med en fika och sedan filmen Pans labyrint. Jag har varit nyfiken på den så det var kul att äntligen få se den. Den var sådär lite mystisk sagolik som väntat, och med en mycket creepy varelse som jag hoppas jag inte drömmer mardrömmar om inatt! D: Nästa filmkväll får vi verkligen ta och välja en gladare film, nu har det varit två mörka på raken. Känner mig grymt trött av någon anledning så ikväll blir det nog tidigt i säng.

Ovido - Quiz & Flashcards