♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Maria - 15 oktober 2009 15:17

När jag ändå sitter här kan jag ju bjuda på sötchock i form av Corgi valpar. Alla hundvalpar är ju söta men Corgi valpar är för söta med sina korta ben och stora öron. ♥


  


Och så ett gullligt Corgi klipp. ^_^


Av Maria - 15 oktober 2009 12:17

Internet kom tillbaka som det skulle igår MEN mitt modem klarade inte av det och hängde sig. Så jag kommer tyvärr försvinna ett tag i väntan på ett nytt modem. Det lär väl dyka upp någon gång i nästa vecka. Så nu får ni minsann klara er utan mig några dagar. Under tiden får jag försöka uppleva alla nöjen man kan göra UTAN Internet och telefon. Känner mig inte helt inspirerad till det, får försöka dra till med en Sims helg eller något liknande. Och andra sidan lär det bli mycket tid till läsning, rita och skriva så kreativiteten kommer väl åtminstone flöda i helgen. Eller vad sägs om långa promenader i spöregn och skinande ren lägenhet, allt det där kommer jag ha massa tid till. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards