♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Maria - 9 oktober 2009 20:18

Vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv i kväll, känner mig rastlös. Men det blir nog att slänga sig i soffan framför Idol, med en bra bok till hands om det blir segt. Man lär ju behöva den i alla reklampauser. Tyckte förresten om Darins version av Viva La Vida. ^_^ Vi får se om någon av nybörjar idolerna kan slå det framträdandet.


~God natt!~


Mooncat  

Av Maria - 9 oktober 2009 15:54

Idag slår jag ett slag för Bolognesen, världens sötaste och goaste hund! :) Snygge Isak får stå modell såklart, och jag är som vanligt hans personlige fotograf.


  trött   Isak med boll      


Jag avslutar med en bild på en Bolognese valp såklart, sötare valpar får man leta efter, dem är som små ulliga teddybjörnar! ♥


 


http://skitsoneito.deviantart.com/art/Bella-1-57594683

Ovido - Quiz & Flashcards