♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Maria - 26 oktober 2009 21:10

Tycker det är dags för ett nytt trevligt tips, Hunters galleri är fullt med fina bilder så det är helt klart värt en titt. :)


 


http://lone-momo.deviantart.com/gallery/

Av Maria - 26 oktober 2009 14:53

Idag känns som en tursam dag. Jag var på det där skumma stället med jobbcoacher idag, och ja det kändes helt klart lite skumt när jag såg att de hade en låst gallerdörr in till stället, haha. Men sen flöt det på bra, jag fick den unga trevliga killen som coach istället för den gamla tanten. Vill inte vara elak men jag tycker jag är lite mer på samma nivå med de yngre handläggarna. Dem är ganska få om man säger så, men nu har jag fått två på raken, inte illa det. Sen slapp jag sitta och vänta i evigheter på mitt möte för jag fick gå in först. Och som att inte det räckte så spöregnade det precis under den tiden jag var där, så jag slapp även det. En riktig turdag alltså. :)


Förmiddagen ägnades åt att rita, om jag är lite effektiv i kväll kan jag nog kanske bli klar med första uppslaget idag. Den är färdigkomponerat, efter lite pyssel i datorn, och den slutgiltiga produkten har jag kommit en tredjedel på ungefär. Här har ni ett smakprov på två av mina testbilder. De slutgiltiga bilderna kommer ha lite fina skuggor och så såklart. ^_^


Jag vill ha en gosig liten kanin! ♥


Av Maria - 26 oktober 2009 08:12

Ska agera riktig morgonmänniska och kom igång med mitt illustrerande tidigt idag, har varit uppe sen klockan sju så det känns som att dagen är officiellt igång. Så nu är det söta djur, barn och andra gulligheter som gäller. XD

Ovido - Quiz & Flashcards