♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Maria - 28 oktober 2009 20:12

Hamletmachines häftiga tegaki blogg med skisser

http://www.unowen.net/tegaki/uentries.php?u=39526


 


För fler bilder titta även in hennes galleri på DA

http://hamletmachine.deviantart.com/gallery/

Av Maria - 28 oktober 2009 20:01

Pysseldag idag, illustrerat klart en sida till, handlat mat och pratat lite med Robin borta i USA. Har inte pratat med henne på nästan en vecka så det var trevligt att veta att hon inte har drunknat i skolarbete där borta. Men usch vad seg i huvudet man blir när man inte skrivit på engelska på ett tag, det gäller att hålla igång det. Imorgon blir det lite mer fart på mig, då blir det ett stadsbesök med fika, det ser jag framemot. :)

Av Maria - 28 oktober 2009 09:03

Tog mig en långtur i det fina vädret idag, man får ju passa på de få gångerna solen lyckas titta fram. Hittade ett nytt fotoställe som jag insåg skulle kunna vara riktigt snyggt att ha en photo shoot på. Ibland måste man se ställen ur nya ögon antar jag, just idag såg platsen riktigt perfekt ut i alla fall! :)

Ovido - Quiz & Flashcards