♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Maria - 16 oktober 2009 20:19

För att fira Internets återkomst så tar vi en teckningen extra idag på bloggen. Den här ritade jag också 2006, värst vad mycket gamla teckningar det har blivit på senaste, men jag tar dem bara på måfå. Jag har typ världens största mapp på datorn, så det finns mycket att välja på.


 


Gjord med bläck, promarkers och lite vit akryl.

Av Maria - 16 oktober 2009 19:14

Sådär så var det nya modemet installerat och klart, det var ju trevligt att någonting kunde gå snabbt och smidigt för en gångs skull. :) Då slipper jag ha en Internet fri helg som jag befarade. Nu ska jag ha en lugn kväll, har varit runt och fart hela dagen i det iskalla vädret så det riktigt skönt att bara få sitta ner insvept i en filt. ^_^

Av Maria - 16 oktober 2009 12:43

En viss ljusning i tillvaron är att modemet kom mycket tidigare än väntat så har jag tur så går allt bra med att koppla in det och då har jag Internet och telefon igen tills ikväll, jag håller tummarna. Men datorer kan man då inte lita på så man ska väl inte hoppas för mycket.

Av Maria - 16 oktober 2009 12:37

Så här I bröstcancer tider så får detta blir dagens teckning, ganska passande tycker jag. Den är dock inte nygjord, jag ritade den någon gång runt 2006 när jag precis fått mitt ritbord och ville testa mig fram. Referens fick jag från lockstocks galleri: http://lockstock.deviantart.com/gallery/


  

Ovido - Quiz & Flashcards