♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Maria - 25 oktober 2009 19:49

Måste även få tillägga ett wheeiii över New moon trailern som gick innan filmen idag! :D Men sen måste jag också undra hur fasen mycket reklam man kan trycka in innan filmen börjar?! Varför betalar vi så dyra biobiljetter när dem uppenbarligen måste få in hur mycket pengar som helst på reklam, den blir bara längre och längre för varje gång! Det tråkiga är att dem visar knappt några trailer, som ändå kan vara lite intressant, utan dem har blivit undanskuffade för all reklam som ska hinnas med, trist tycker jag.

Av Maria - 25 oktober 2009 19:29

Ojoj vilken dag, ingen tid för bloggande alls. Och ändå har man fått en timme extra idag, fast den får jag väl inte användning för, jag lär väl stupa i säng alldeles för tidigt istället. *gäsp*


På förmiddagen kom Bodil förbi och vi gick igenom de åtta sidorna jag ska illustrera till övningshäftet. Det blir mycket att göra men jag fick i alla fall nästan tre veckor på mig så det är tur det, och det högsta arvodet som de har råd att erbjuda mig, så det jag känner mig rätt nöjd med. Har börjat på de två första sidorna som är ett uppslag, börja inse att det lär bli tidskrävande, haha. Men jag är nöjd med det jag har åstadkommit hittills.


Sedan var det bara att lägga penna och papper ifrån sig för då bar det iväg på bio. Kom äntligen iväg på Flickan som lekte med elden! Vet inte varför det har tagit sådan tid för oss att gå och se den. Tycker den var helt okej, inte som boken såklart, men den dög. Fast första filmen var nog snäppet vassare.

Ovido - Quiz & Flashcards