♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Maria - 13 oktober 2009 20:31

Bestämde mig för att slutföra den här teckningen ikväll som legat och väntat på hårddisken ett tag. Kunde ha gjort mycket mer med den, men jag får erkänna att jag blev lite lat. 


 

Känn dig utstirrad, haha. XD

Av Maria - 13 oktober 2009 10:34

Nä, nu är det dags att mitt tecknande får lite uppmärksamhet på bloggen, har varit mycket foto på senaste. Men att rita är precis like viktigt för mig, så skärpning Maria! Har ritat aktivt i cirka åtta år nu, det är faktiskt längre tid än vad jag har fotograferat. Så här kommer dagens teckning, en gamling från 2006. Men väl värd lite uppmärksamhet, då jag ägnade många timmar på den här, men kul var det! Tyvärr syns alla detaljer väldigt dåligt på den här bilden.


 

Av Maria - 13 oktober 2009 10:09

Idag spenderas min morgon till att tvätta för fullt, tråkigt värrre, men det ska bli trevlig med lite rena kläder. Min mysfilt fick sig även en tvätt och den var underbart len och go när den kom ur tvättmaskinen. ♥ Den verkar också ha en förmåga att i stort sett torka sig själv så den är alltid nästan torr när jag jag tar den ur maskinen, lite roligt att vissa material nästan är självtorkande. Varför kan inte all min tvätt vara det?! :D

Ovido - Quiz & Flashcards