♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Maria - 8 oktober 2009 20:19

Har äntligen tagit tag i att scanna den här nya teckningen, blev klar någon gång förra veckan egentligen men jag har varit lite seg med att få in den i datorn.


 

Av Maria - 8 oktober 2009 20:14

Har haft en mycket trevlig eftermiddag och kväll med Josefine, först med en fika och sedan filmen Pans labyrint. Jag har varit nyfiken på den så det var kul att äntligen få se den. Den var sådär lite mystisk sagolik som väntat, och med en mycket creepy varelse som jag hoppas jag inte drömmer mardrömmar om inatt! D: Nästa filmkväll får vi verkligen ta och välja en gladare film, nu har det varit två mörka på raken. Känner mig grymt trött av någon anledning så ikväll blir det nog tidigt i säng.

Av Maria - 8 oktober 2009 13:43

Sitter just nu och vänta på Josefine och undrar om hon kommer lyckas hålla tiden, ibland går det bra och ibland inte. XD Vi ska i alla fall iväg och fika och sedan ha en mysig filmkväll hemma hos mig. Så det kommer bli en toppendag tror jag. :) Nu är det väl bäst att jag ser till att jag är klar och inte blir försenad istället.

Ovido - Quiz & Flashcards