♥ Sione ♥ - Foto, teckningar och lite allt möjligt!

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Maria - 22 oktober 2009 22:29

Kände mig helt borta när det gäller kommande filmer så jag tog mig en titt på vad man kan vänta sig i höst/vinter. Fanns faktiskt en hel del intressanta filmer på G, dem här tre gjorde mig lite extra peppad. New moon är jag redan uppbokad till, så den vet jag att jag kommer iväg på i alla fall. :) Men någon mer film måste det ju bli höst, fast det är så jäkla dyrt med bio tyvärr.


 

Zombies, utomjordingar, vampyrer och varulvar. Jag kör stenhårt på verklighetsflykt! :D

Av Maria - 22 oktober 2009 21:25

Dagens tips får bli Hamlets söta tegaki blogg med massa fina skisser. ^_^


http://www.unowen.net/tegaki/uentries.php?u=16899


   

Ett smakprov ♥

Av Maria - 22 oktober 2009 15:55

Nu har lägenheten fått sig en ordentligt städning så nu vågar man väl bjuda hem folk på lördag. Inte för att det var fruktansvärt skitigt och stökigt innan men det är ju alltid kul om lägenheten visar sig från sin bästa sida när man får besök. ^_^ Men nu är jag riktigt hungrig så nu gäller det att snabbt komma på någon vettig middag!


Det är förresten kul att det har varit ganska bra med folk här på bloggen de senaste dagarna, välkommna! :)

Av Maria - 22 oktober 2009 10:40

Idag lekte jag lite vardags James Bond på morgonen. Eftersom de ska komma och högtrycksspola mitt köksavlopp idag så ville jag gärna veta om dem faktiskt varit och gjort medan jag var borta. Det är ju ingen idé och städa om dem inte hunnit komma än. Det kanske jag lätt kommer se ändå men ifall dem har varit väldigt försiktiga och renliga så bestämde jag mig för att köra på det gamla knepet att klistra upp ett hårstrå med lite saliv längst ner på skåpsdörrarna till avloppet. Så har någon öppnat där medan jag var borta så kommer jag att se det. Ibland lönar det sig att ha sett James Bond filmerna, haha.

Av Maria - 22 oktober 2009 10:34

Blev ingen dagens teckning igår men idag är det dags igen med den här detaljbomben. ^_^ När jag väl kommer igång med smådetaljer har jag svårt att sluta. Och kolla, ett barn! Jag är helt värdelös på att rita barn!! Så det sker väldigt sällan.


  

Ovido - Quiz & Flashcards